Скандинавская жаяу

1a13b80f7b8dЖаяу жүру-дене белсенділігінің қарапайым түрі және ең жақсы дәрі.Спорттық жаяу бірнеше түрлі түрлері бар. Бүгін жиі қала, кент кездестіруге болады адамдар, мерекелік сайран салушы азаматтар бастап лыжными таяќшалармен қолында тіпті жазғы ыстықта. Бұл, бір қарағанда, фитнес түрі «скандинавская жаяу» деп аталды және бүкіл әлемде танымал болды.

Таяқ жүру кезінде тіреуіш ретінде көптеген халықтар ежелден пайдаланады. Алайда, Скандинавия жолы спорттың түрі ретінде жиырмасыншы ғасырдың ортасында ғана пайда болды. Басында таяқпен жүру тиімділігін шаңғышылар байқады, ол жазда пішінін ұстап тұру керек болды. Сонымен қатар, спортшылар таяқпен жүру шаңғымен сырғанау сияқты салмақ түсіретінін атап өтті.Скандинавия жүрісіне арналған алғашқы таяқтар 1997 жылы шығарылды.

2000 жылы Скандинавия жаяу әуесқойлары Халықаралық Ассоциациясы құрылды.

Қазақстанда скандинавиялық жаяу жүру жақында пайда болды.

Скандинавия жолының танымалдығының құпиясы неде? Бұл жаяу жүру денсаулық үшін және жалпы ағзаға өте пайдалы. Скандинавская жүру иммунитетті күшейтеді, ағзадағы метаболизм процесін тездетеді, сол арқылы оны тазалауға көмектесіп, дененің бұлшық еттерін үйлесімді дамытады, денені жақсартады. Скандинавская жүру артық салмағы бар адамдар үшін пайдалы, өйткені жүру кезінде калория айтарлықтай өртеледі. Сондай-ақ скандинавская жүріспен жүрек-қантамыр аурулары бар адамдарға, қарт адамдарға ұсынылады. Скандинавская жүру жүрек, өкпе жұмысын жақсартады, қан айналымын ынталандырады, бұл атеросклероздың алдын алуға көмектеседі.

Скандинавская жаяу өте демократиялық спорт түрі. Ол үшін спортзалдар, қымбат тренажерлер, тек спорттық киім, таяқшалар және жақсы көңіл-күй қажет емес! Скандинавская жаяу кез келген жастағы адамдар айналыса алады.

Техниканы меңгере отырып, қол және аяқ қозғалысының дұрыс ырғағы мен траекториясын үйрену маңызды. Ең бастысы-өз денеңізді тыңдап, табиғи түрде қозғалыңыз.

Артқа-барынша ыңғайлы: арқаны тура ұстаңыз, иық пен қолды босаңсытып алыңыз.

Қозғалысты табиғи жүру сияқты бастаңыз, қолды төмен түсіріңіз, ал таяқшаларды денеге жақын ұстаңыз, бұл ретте таяқшалардың ұштары жерге еркін созылады. Қимылдарды дұрыс үйлестіруге назар аударыңыз: оң аяқпен бір мезгілде оң аяқпен сол қол Алға, сол аяқпен адасқан кезде – оң қол алға және т.б. шығарылады. Аяқты алдымен өкшеге қойыңыз, содан кейін бұраңыз, итеру кезінде – мұрынға қойыңыз.

Сіз жоғарыда сипатталған қозғалыстардың табиғи екенін сезінгенде, жұмысқа және таяқшаларға қосылыңыз, өйткені шаңғымен жүргенде мұны жасайсыз. Назар таяқ және отталкивание өзі жасайды жүру астам ритмичной және қайратты. Қолды алға шығарғанда қол саусақты таяқшаның тұтқасын қысуы тиіс, артқа қозғалғанда – ол босаңсытылуы тиіс (бұл ретте қолдың таяқшалары қараңғымен ұсталады).

Киім-кешекті таңдап, қозғалыс техникасын зерттей отырып, шартты түрде үш кезеңге бөлуге болады: жаттығу, жүру, жүруден кейін релаксация.

Таяқпен Скандинавская жүру демалыс, дене күші мен релаксация үшін перспективалы және тиімді құрал болып табылады, демек сіздің денсаулығыңызға жақсы әсер етеді.

Таяқтармен Скандинавская жүру, пайдасы мен қарсы көрсеткіштері өзекті мәселелер болып табылады, ағзаға өте күшті әсер етеді. Атап айтқанда, ол тірек-қимыл аппаратының жағдайына әсер етеді.

Мамандардың пікірінше, скандинавиялық таяқтармен жүру келесі көрсеткіштер бар:

  • Қант диабеті;
  • Кардио-патологиялардың болуы (оның ішінде инфарктпен ауырған адамдар да));
  • Жүрек-қантамыр жүйесі ауруларының тәуекел тобы;
  • Ортопедиялық мәселелер;
  • Мүгедектік, қозғалу мәселелері;
  • Оңалту, оның ішінде инсульттан кейін де;
  • Тепе-теңдіктің бұзылуы;
  • Артық салмақ;
  • Жүктілік.

Бұл спорт түрімен шұғылданғанда бұлшықеттердің 90% – ы белсендіріледі. Нордикалық жаяу жүрудің емдік әсері келесідей:

  • Осанканы түзету және түзету;
  • Омыртқаның әртүрлі бөліктерінде ауырсыну синдромын азайту және алу;
  • Сүйек массасының тығыздығын арттыру;
  • Іштің, Арқаның, бөксе, жамбастың бұлшық еттерін нығайту;
  • Аяқтарды жаттықтыру, тізе буындарына жүктемені төмендету.

Оң жаяу бастап таяќшалармен көрсетеді сердечнососудистую жүйесі. Белсенділіктің бұл түрі жүрек жиілігін арттыруға, жүрек пен қан тамырларының жұмысын жақсартуға, холестеринді ыдыратуға, мидың қан айналымын жақсартуға көмектеседі.

Тыныс алу жүйесі үшін пайда да анық. Скандинавская жаяу-өкпенің көлемін көбейтудің және денені оттегімен сіңірудің тамаша жолы. Ол қарсы болса, ол жақсы балама болуы мүмкін.

Егде адамдар үшін скандинавская жүру-бұл ағзаны тонуста ұстап тұрудың қауіпсіз және тиімді жолы, қартаю процесін баяулату және физикалық және психологиялық жағдайды жақсарту.

Скандинавия жүрісін сезгендерге қосылыңыз! Көп ұзамай сіз де сергек, көңілді, күшті және сау боласыз.

Гарматюк Светлана Сергеевна – фельдшер

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған